piątek, 30 marca 2018

Luna

Znalezione obrazy dla zapytania black german shepherd
Imię: Luna
Skróty: Lunia Munia, Lunia
Data urodzenia: 29 marca
Wiek: 5 lat
Płeć: Suka 
Stanowisko: Pielęgniarka
Charakter: Luna jest miłym i dobrym psem. Jest energiczna. Uwielbia szczeniaki. Jest też lojalna, ciekawska, inteligentna, posłuszna, pewna siebie i odważna. Jej mama uczyła ją zielarstwa i uzdrowidzielstwa. I dzięki temu teraz wie jakie zioło jest jakie i jakie choroby można nim leczyć. Sporo też wie od ojca na temat polowania. Potrafi złapać naprawdę dobrą sztukę. Jest niemiła i surowa dla obcych, ale szybko się zaprzyjaźnia. A jak już się zaprzyjaźni to staje się bardzo wierna i opiekuńcza. Może na początku się wydawać że Luna jest bardzo miła a czasami nie. Ale też ma swoje uczucia i emocje dlatego jest wrażliwa.
Rodzina: Mama Luny to Moon. Moon jest dobrą mamą, bardzo dba o swoje szczeniaki. Tata Luny to Geralt. Geralt jest wojowniczy. Uczył Lunę polowań. Rodzeństwo Dragon i Molly. 
Zakochana w: Krystianie 
Partner: Brak
Ex: Brak
Potomstwo: Brak
Uczniowie:
  • Byli: Brak
  • Obecni: Brak
Aparycja:
  • Rasa: Owczarek niemiecki 
  • Wysokość: 56 cm
  • Waga: 23 kg
  • Wysokość po przemianie: 156 cm 
  • Cechy szczególne: Brak
  • Wygląd zewnętrzny: Ogon położony do dołu, maść czarna, oczy brązowe, uszy do góry
  • Głos: Iselin Solheim
Historia: Urodziłam się w mojej rodzinie. Rodzice byli dla mnie mili. Praktycznie każdy dzień wyglądał tak samo. Mama uczyła mnie zielarstwa i uzdrowidzielstwa, a tata polowań. Oto mój plan dnia:
1. Pobudka
2. Śniadanie
3. Lekcja zielarstwa
4. Lekcja uzdrowidzielstwa
5. Przerwa
6. Lekcja polowań
7. Czas wolny
8. Kolacja
9. Mycie się
10. Spać
Kiedy byłam starsza mogłam oddalać się od naszej kryjówki więc śmiało chodziłam na spacery.
Pewnego dnia jak byłam na spacerze nagle zaczęły mnie gonić wilki. Wyglądały na złe więc zaczęłam ucieczke. Kiedy je zgubiłam zobaczyłam że się zgubiłam. Próbowałam znaleźć dom ale mi się nie udało. Wtedy spotkałam sforę psów w której teraz mieszkam. 
Autor: natalia k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz