Między Świat
Zamek Viitor
Położony w świecie pomiędzy światami zamek jest główną siedzibą sfory gdzie mieszkają wszystkie żyjące w niej psy i wilki.
Sale zamkowe
Sale zamkowe
Las
Las rosnący wokół zamku pełen jest zwierzyny na którą można polować ale również wszelakich ziół leczniczych, magicznych zwierząt i roślin.
Jezioro
W jeziorze położonym nieopodal zamku można znaleźć nie tylko smakowite ryby i wytchnienie podczas gorących dni ale również najczystszą wodę na świecie.
Źródło
Źródło dostarczające wodę do jeziora wybiło na jednym z szczytów górskich z pomocą niewielkiej magicznej ingerencji. Do dziś magia krąży wokół niego sprawiając że woda zaczerpnięta prosto z źródła ma unikalne, magiczne właściwości i bardzo często jest składnikiem wielu eliksirów.
Cmentarz
Jedyne smutniejsze miejsce w Dolinie, gdzie spoczywają doczesne szczątki psów i wilków będących członkami sfory.
Świat Ludzi
Ruiny Zamku Poenari
Cytadela zbudowana przez Vlada III Palownika w XV wieku, dziś będąca ruiną udostępnioną do zwiedzania ludziom.
Cytadela zbudowana przez Vlada III Palownika w XV wieku, dziś będąca ruiną udostępnioną do zwiedzania ludziom.
Arges
Rzeka przepływająca u podnóży Poenari, wedle legendy w jej odmętach zginęła żona Vlada Palownika.
Vidraru
Sztucznie stworzone przez ludzi jezioro na rzece Arges.
Góry Fogarskie
Najwyższe pasmo Karpat Południowych i Całej Rumunii. Tereny sfory obejmują w większości ich obszar.
Świat Magii
Las Dwóch Pór
Jest to z pozoru przyjazny las, pełen niebezpieczeństw. Bezpieczny jest tylko w dzień, jedynie w oświetlonych miejscach, bo w cieniu czyhają złe dusze, które utknęły w drodze do zaświatów.
Wodna Polana
Jest to miejsce o tajemniczej aurze. Jest miejscem spotkań magicznych istot. Wpuszcza tylko dobre istoty, bo pod stopami zmienia się w mokre bagno.
Bagna
Jest to niezwykle mroczny i niebezpieczny obszar pełen groźnych istot. Grasują tu potwory chętne aby w każdej chwili pożreć podróżnego. W samym środku bagien znajduje się chatka Starego Odena.
Zachodnia Granica
Porasta ją las, w którym drzewa ciągle mają żółte liście. W samym jego środku znajduje się portal do Świata Ludzi.
Puszcza
Jest to najzwyklejszy w świecie, gęsty las, pełen zwierząt, które można spotkać w Świecie Ludzi. Jest w miarę bezpieczny.
Rzeka Nuur
Jest to rwąca, lecz płytka rzeka, która płynie wzdłuż jednego z krańców puszczy. Często bawią się tu młode przeróżnych gatunków.
Wschodnia Granica
Jest to duża polana porośnięta niebieską roślinnością. Jest osnuta mgłą, a na jej końcu znajdują się Wąskie Wodospady. Przy wypowiedzeniu odpowiednich słów i przejścia przez jeden z nich można trafić do innych wymiarach.
Forlatt Sete
Nazwa tego zamku dosłownie oznacza opuszczoną siedzibę, jednakże tą zamieszkuje Mag - wezyr Kofur. Przypomina ona wielką szklarnię. Jeśli złoży się właścicielowi odpowiednią propozycję można zebrać tu niedostępne w innych miejscach zioła.
Lodowe Granie
Jest to mroźny teren zamieszkiwany przez Yerydów. Przypomina on ogromną krainę porośniętą lodowymi grzybami. Bez tutejszego przewodnika bardzo łatwo można zginąć.
Północna granica
Są to ruiny prastarej świątyni. Czasami można poczuć tu dusze przemykające w postaci wiatru i usłyszeć szepty. Stoi tu portal, który prowadzi do Między Świata.
Violet Apă
Miejsce to z oczywistych powodów nosi nazwę fioletowych wód. Jest to miejsce zamieszkania wielu wróżek. Rosną tu rzadkie rośliny.
Smoczy Wodospad
Mimo groźnej nazwy jest on całkowicie bezpieczny. Nazwa pochodzi od Dragonów, których pełno w tych okolicach. Roi się tu od złotych monet, bo plotka głosi, że wrzucenie jej do wody przynosi szczęście.
Czerwone Zbocza
Mimo, że w nazwie tego miejsca nie ma mowy o wodzie jest to wodospad wpadający do Rzeki Nuur. Rozpoczyna się on w środku skały i nikt nie wie jakim cudem płynie.
Bliźniacze Zatoki
Są to dwie sąsiadujące ze sobą, owiane legendą zatoki. Pierwsza z nich to Renn, woda w niej jest zawsze ciepła i słona, a druga nosi nazwę Finn i jest zimna oraz słabo zasolona.
Ciernista Wyspa
Jest to mała, piaszczysta wyspa niedaleko od lądu. Stanowi południową granicę, ale nikt nie wie dokąd prowadzi. Często organizowane są tu huczne zabawy.
Wodospady Łez
Nie bez powodu noszą one taką nazwę. Zawarta w nich "woda" jest niczym innym jak zabójczą siarką, która morduje nieostrożnych wędrowców, którzy postanowią do niej wejść.
Kamieniłom Zła
Owiane złą sławą miejsce wcale nie jest ani nie było kamieniłomem. Mieszka tu mnóstwo mrocznych istot. Nie warto się tu zapuszczać.
Czerwone Lodowce
Są to śnieżne góry, które swoją nazwę wzięły od nietypowej barwy śniegu, który pojawia się nocą. Zamieszkuje je północne plemię Yarydów. Są stosunkowo bezpieczne.
Złamany Kieł
Jest to owiana legendą góra na Czerwonych Lodowcach. Jest to prawie niemożliwe do zdobycia siedlisko Białych Niedźwiedzi i Dzikich Niedźwiedzi Polarnych.
Smocza ziemia
Jak sama nazwa mówi jest to kraina zamieszkana przez smoki. Najlepiej trzymać się od niej z daleka, bo kto na nią wszedł, a nie był smokiem, już nie wrócił.
Twierdza Wygnańców
Są to ruiny zamku smoka-maga Harwardusa. Jest owiana złą sławą, nikt kto tam poszedł nie wrócił. Nie warto się tam zapuszczać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz