sobota, 7 kwietnia 2018

Od Wilka Ślub

Uśmiechnąłem się do par.
- Najdłużej na gazecie utrzymali się... Peachy Woman i Corynth. Gratulujemy i zapraszamy po nagrody.- Powiedziałem cały czas szczerząc się od ucha do ucha. Wręczyłem im po trzydzieści pięć monet.
- A teraz czas na kolejną zabawę. Mamy tu z Lunaver cztery buty: dwa Pana Młodego i dwa Pani Młodej. Zadanie dla was jest następujące: trzeba niepostrzeżenie zwinąć buty sprzed nosa Młodej Pary a później zrobić coś co zachęci młodych do ich wykupienia. Możecie zbierać do nich monety, wykonać jakiś taniec, czy co tam właściwie chcecie. Buty są cztery, więc cztery osoby mogą je zwinąć. Życzę powodzenia.- Powiedziałem i uderzyłem w dzwonek dając znak do rozpoczęcia zabawy.
<Ktoś?>
111 słów

+ 35 monet dla Pećki i Korka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz