sobota, 21 kwietnia 2018

Od Vlada Cd Rin

- Nie mogę Ci zbyt wiele powiedzieć ponieważ sam niewiele wiem. Strażnicy zauważyli jakieś dziwne zjawiska na terytorium naszych sąsiadów, które wyglądają jak przygotowania do wojny. Niestety obawiamy się jej, ponieważ Mehmed jest żądny władzy, sławy i chwały a pokonanie nas niewątpliwie by mu jej przysporzyło. Wolę wiedzieć wcześniej o ewentualnym ataku.- Powiedziałem spoglądając na nią. Wcześniejsze wypadki związane z tym państwem nie raz już mówiły, że przezorny zawsze jest ubezpieczony.
- Zostań tam dopóki nie upewnisz się, że Mehmed coś planuje, myślę, że powinnaś skupić się właśnie na osobie władcy, ale uważaj ponoć lubi często znajdować sobie kochanki. Nie chciałbym, żeby coś stało się komukolwiek z mojego stada. Przy okazji rozejrzyj się za wilkiem, którego zwą Radu II. Myślę, że mógłby Ci pomóc. Jeśli go znajdziesz spróbuj namówić go żeby wrócił z tobą.-  Poprosiłem spoglądając na nią. Tęskniłem za bratem, ale wszyscy uznali go już za zmarłego. Niestety plotki głosiły, że mój młodszy braciszek został kochankiem sułtana. Nie wiedziałem czy to prawda, jednak miałem nadzieję, że kłamstwo. Z resztą czy tylko ja? Ojciec już i tak rozpaczał po śmierci Mirczy a strata Radu, którego bardzo kochał była dla niego bolesna a te plotki dosłownie rozrywały mu serce. Miałem nadzieję, że jeśli mój brat wróci do domu plotki ucichną a ojciec nie będzie już tak cierpiał.
<Rin?>
216 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz