sobota, 21 kwietnia 2018

Od Vlada Cd Charlene

Spojrzałem na waderę i skinąłem głową.
- Chodź za mną.- Powiedziałem i poprowadziłem ją do lochów.
- Nasi strażnicy złapali na granicy szpiega. Podejrzewamy, że to Mehmed II, sułtan Imperium Osmańskiego przysłał go żeby wyciągnął od nas jakieś informacje, nie mamy pojęcia jednak co to mogłoby być. Jak wiesz kaci nie tylko zajmują się wykonywaniem egzekucji ale również torturami. Mam nadzieje, że uda Ci się coś z niego wyciągnąć. Ja sam niestety nie mam czasu ani przeprowadzić tego procesu ani go nadzorować, więc wszystkim będziesz musiała zająć się sama. Po zakończeniu pracy przyjdź do mnie i zdaj mi relację.- Powiedziałem i wręczyłem jej pęk kluczy.
- Otwierają wszystkie zamki w lochach. Powodzenia.- Powiedziałem i ruszyłem w stronę wyjścia z lochów by wrócić do swojej pracy.
<Charlene?>
125 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz