niedziela, 29 kwietnia 2018

Od Vlada Cd Shibu

Uśmiechnąłem się i kiwnąłem głową na znak zgody.
- To bardzo dobry pomysł Shibu. Rumba to rzeczywiście trudny taniec jednak z pewnością dasz radę. Jesteś bardzo zdolna i wytrwała a to jest klucz do sukcesu.- Powiedziałem po czym podszedłem do gramofonu i włączyłem muzykę. Rozpoczęliśmy nasze ćwiczenia, które zakończyliśmy po kilku godzinach.
- Na dzisiaj chyba wystarczy. Muszę jeszcze dzisiaj wypełnić całą masę papierów.- Powiedziałem a po chwili przypomniało mi się że Shibu prosiła mnie o pożyczenie książki.
- Właśnie chodź ze mną to pożyczę Ci tę książkę o którą ostatnio prosiłaś.- Powiedziałem i ruszyłem w stronę mojego gabinetu. Kiedy tam dotarłem od razu ruszyłem na poszukiwania książki.
- Tu jest.- Powiedziałem z zadowoleniem zdejmując z pułki ciężki tom.
- Pomóc Ci ją zanieść do pokoju? Jest dość ciężka.
Shibu?
129 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz