poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Od Pioruna

Lekcje minęły szybko. Dostałem w końcu szóstkę! Odrobiłem już wszystkie lekcje, oprucz przyrody. Mieliśmy opisać i narysować wybrane zwierzę.
- Może... Sarna? Nie. To... Chomik? Tak, chomik będzie dobry! - myślałem jakie zwierzę wybrać, aż w końcu wybrałem gryzonia, zwanym chomikiem. Zacząłem pisać opis. Po kilkunastu minutach przyszedł czas na rysunek.
- Tylko jak narysować chomika? - nie umiałem rysować, znaczy umiałem, ale źle mi to szło. A nie chciałem robić z siebie pośmiewisko. Postanowiłem że pójdę po pomoc. Jednak wszyscy mówili że nie mają czasu, żeby mi powiedzieć jak narysować chomika, nawet mama.
- To może zapytam się jakiegoś szczeniaka? - pomyślałem że to świetny pomysł. Akurat obok mnie ktoś przechodził.
- Hej! Możesz mi pomóc? - zwróciłem się do niej.
- Dobrze, a w czym? - wyglądała mi znajomo. Już chyba ją widziałem.
<Shibu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz