poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Od Valentiny Cd Gales

Po powrocie Galesa do obozu postanowiliśmy nie czekać na zakończenie wojny tylko od razu wziąć ślub. Ruszyliśmy do namiotu Vlada żeby poprosić go o pozwolenie na przeprowadzenie ceremonii. Oczywiście mój brat udzielił go nam bo co innego miał zrobić? Ślub przebiegł w ekspresowym tempie żeby można było wracać do walki. Oczywiście ceremonii przewodniczył Demon, który podczas działań wojennych pełnił funkcję kapelana polowego. Zabawy weselnej nie było bo trzeba było się zbierać do ataku. Tym razem wyrwałam się z namiotu szpitalnego i wzięłam udział w bitwie. Poszczęściło mi się w dniu ślubu ponieważ udało mi się wziąć do niewoli jednego z dowódców. Oczywiście Gales nie był zadowolony jednak no cóż czego się spodziewał.
Gales?
112 słów

Valentina bierze do niewoli dowódcę nr 90. Hikmeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz