sobota, 28 kwietnia 2018

Od Mihnei Cd May

Nie mogłem już dłużej wytrzymać więc oderwałem się od całowania ukochanej po czym pocałowałem namiętnie i przycisnąłem Maybelline do łóżka. Mój członek momentalnie był gotowy do działania. May rozłożyła nogi i uśmiechnęła się do mnie zachęcająco. Ukląkłem i wszedłem w nią delikatnie po czym zacząłem poruszać się w niej rytmicznie i coraz szybciej. Maybelline jęczała cicho przytulając się do mnie mocno i ciasno oplatając moje biodra nogami. Kochaliśmy się ze sobą prawie przez całą noc. Mogliśmy sobie na to pozwolić bo nie musieliśmy wcześnie wstawać.
-Je suis une ombre, prisonnier de murailles, qui me sépare du monde, je suis impuissant contre les forces de l'amour, J'ai perdu la bataille pour mon coeur.- Powiedziałem do niej szeptem kiedy się obudziliśmy.
- Chciałbym żebyś została moją żoną...- Dodałem po chwili.
<May?>
129 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz