sobota, 21 kwietnia 2018

Od Vlada Cd Rin

Wróciłem do komnaty ale nie mogłem w niej usiedzieć zbyt długo. Elisabetha jak zawsze gdzieś wybyła, prawdopodobnie spacerowała z naszymi dziećmi po zamku. W końcu miała na głowie siedemnaście szczeniaków młodszych niż rok i sześć, które ten rok już ukończyły a oprócz tego dwanaście było w drodze. W końcu po kilku minutach leżenie na łóżku wstałem i ruszyłem do roboty. Niestety po pewnym czasie roboty stajemy się pracoholikami. Ruszyłem do gabinetu z nadzieją, że moje papiery znowu zaczęły się mnożyć (od jakiegoś czasu przestały). Nagle przybiegł do mnie jeden z strażników z informacją o jakichś dziwnych zdarzeniach na dworze Mehmeda II.
- Wezwijcie mi szpiegów.- Powiedziałem i udałem się do sali tronowej. Szpiedzy szybko zjawili się przede mną.
- Potrzebujemy kogoś, kto przeniknie na dwór sułtana imperium osmańskiego i dowie się o jego planach. Nie jest to zadanie łatwe ani bezpieczne jednak konieczne. Nie chcę nikogo z was zmuszać do podjęcia się tego zadania jednak ktoś musi to zrobić. Czy ktoś z was chce podjąć się szpiegowania na dworze sułtana Mehmeda II?
<Rin?>
173 słowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz