czwartek, 26 kwietnia 2018

Od Vlada Cd Shibu

Minęło kilka miesięcy od kiedy zacząłem uczyć Shibu tańca. Muszę przyznać, że miała ona całą masę energii i samozaparcia dzięki czemu nawet porażki nie były jej straszne, cały czas wytrwale ćwiczyła i doprowadzała wszystko do perfekcji.
- Na dzisiejszą lekcję przygotowałem walca wiedeńskiego.- Powiedziałem kiedy Shibu pojawiła się na naszej lekcji. Suczka skinęła głową i rozpoczęliśmy lekcję, którą skończyliśmy dopiero kilka godzin później.
- Shibu robisz ogromne postępy.- Powiedziałem chwaląc przybraną córkę, z której byłem bardzo dumny. Jej trauma powoli odchodziła w niepamięć, choć czasem wciąż zdarzało jej się nie panować nad sobą.
- Chciałbym, żebyś na następną lekcję to ty przygotowała jakiś taniec, którego chciałabyś się nauczyć.- Powiedziałem na zakończenie.
<Shibu?>

112 słow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz