środa, 18 kwietnia 2018

Loteria

W związku z tym, że w zeszłym tygodniu nie było loterii dzisiaj będą wszystkie miejsca razy dwa.

Tego tygodniowi zwycięzcy:
  1. Valentina i Corynth - Illusion x2
  2. Xena i Rin - Sénilité x2
  3. Gales i Wilk - Voix x2
  4. Luna i Ryder - Rêve x2
Na odebranie nagród macie tydzień, możecie to robić jedynie przez komentarze. W przypadku braku komentarza nagrody nie zostaną przyznane: otrzymają je osoby, które jako pierwsze potwierdziły odebranie nagrody. 

Vlad

4 komentarze:

  1. W imieniu Coryntha i Ryder odbieram nagrody

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę swoje imię, o ja cie. Ja myślałam, że tam 'Rei" piszę, o ja, to na serio ja?
    Dobrz, w imieniu Rin Kagamine, odbieram nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  3. Odbieram za siebie, mojego chłopaka/narzeczonego i szwagra.
    Valentina

    OdpowiedzUsuń