niedziela, 6 maja 2018

Od Edith Cd Syriusz

Wyznanie Syriusza nieco mniej zaskoczyło. Nie spodziewałam się, że po tym wszystkim co nas spotkała wciąż będzie chciał ze mną być, tym bardziej zostać moim mężem.
- Więc chodźmy szybko, zanim Demon się zwinie.- Powiedziałam po czym pocałowałam go mocno i pobiegliśmy do kapłana, który udzielał ślubów. Zostaliśmy małżeństwem w ekspresowym tempie a że zapadała już noc wróciliśmy do namiotu gdzie od razu zaczęliśmy zrzucać z siebie ubrania. Pocałowałam mocno mojego narzeczonego i popchnęłam go na łóżko. 73 Usiadłam okrakiem na brzuchu Syriusza i zaczęłam całować jego usta i całą twarz. Mój mąż położył mi dłonie na talii i opuścił mnie na swojego członka, powodując tym mój cichy jęk. Momentalnie znalazłam się pod nim. Syriusz zaczął poruszać się we mnie a później razem znaleźliśmy swój rytm. Było doskonale, tak jak zawsze to sobie wyobrażałam.
Syriusz?

130 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz