czwartek, 3 maja 2018

Od Rin CD Neda

Luna... Tak, ta sama Luna, która zakochała się w praktycznie każdym w tym królestwie, właśnie szła w naszą stroną, spoglądając na mnie z nienawistnym błyskiem w oczach. Zbliżała się szybko, udawałam, że jej nie widzę i nadal prowadziłam ożywioną dyskusję z Nedem.
- Rin, czy mogę na słówko? - usłyszałam nieprzyjemny, wręcz karcący i pełen odrazy głos Luny. Brzmiała tak, jakbym niby zrobiła coś złego. Popatrzyłam na mojego towarzysza, przewróciłam oczami i oddaliłam się z czarną suką na dobre parę metrów. - Czy to ty jesteś tą słynną narzeczoną Eddarda? - zapytała, a gdyby wzrok mógłby zabijać, zapewne połowa sfory byłaby martwa, ze mną na czele. Jej głos wręcz ociekał jadem, wyglądała jakby miała mnie zabić. Niedoczekanie.
- Czy jeżeli powiem, że tak, to czy to w jakikolwiek sposób zmieni twoją pozycję? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie, chcąc poprowadzić tę rozmowę na wymyślone przeze mnie tory. Oczywiście, Luna natychmiast połknęła haczyk.
- Uważaj, ja go kocham. Jest osobą, którą pokochałam i dlatego postanowiłam, że będę walczyć! - chciało mi się śmiać. W oczach błysnęła mi iskierka rozbawienia, kiedy wypowiedziała ostatnie słowa. Ciekawi mnie tylko, czy ona tak ze wszystkimi i ze wszystkimi partnerkami swoich celów tak robi. W końcu, udało mi się powstrzymać ogólne rozbawienie na tyle, bym mogła cokolwiek powiedzieć.
- Przypomnij mi... którym twoim "ukochanym" jest Ned, bo chyba się pogubiłam z tymi wyliczeniami - nie wiem, czy moja wypowiedź była tak błyskotliwa czy Lunę było tak łatwo zgasić, ale samica nie odpowiedziała na moją zaczepkę. Nawet czarna sierść nie mogła powstrzymać szerzącego się na jej policzkach rumieńca. - Nie rozumiem twojego toku myślenia, ale czy nikt cię nie nauczył, że żonatych się nie podrywa? - dodałam uważnie obserwując każdą zmianę na jej twarzy. - Jeżeli nie wiedziałaś o tym to teraz już to wiesz - rzekłam, gdy moja rozmówczyni nie raczyła odpowiedzieć. Gwałtownie się odwróciłam i wróciłam do nadal stojącego nieopodal Neda. 

<Ned?>

315 słów

Who won? Luna or Rin? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz