wtorek, 1 maja 2018

Od Gabiji Cd Krystian

Nie spodziewałam się że Krystian od razu przejdzie do takich działań jednak byłam bardzo zadowolona z tego co się stało. W ciągu zaledwie kilku chwil zyskałam coś o czym marzyłam od bardzo dawna. Dostałam wspaniałego męża, który mimo że był raczej niezbyt rozmowny to i tak był wspaniały. Kochałam go i to tak, że aż strach. Po wszystkim trzeba było wracać do pracy. Vlad jednak pozwolił mi wziąć udział w ataku więc wykorzystałam okazję. Uważnie obserwowałam pole bitwy aż dostrzegłam charakterystycznie ubranego dowódcę. Powoli podeszłam do niego od tyłu a kiedy zamierzał zaatakować jakiegoś samca pozostawiłam mu nogę przez co przewrócił się i uderzył głową o kamień. Kolejny dowódca trafił do niewoli.
Krystian?
112 słów

24. Okyanus wzięty do niewoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz