czwartek, 3 maja 2018

Od Pioruna Cd Shibu

- Nie!!! Czemu niemożna mieć spokojnego życia!? Zawsze ktoś coś musi zepsuć!! - mnie też to wszystko zdenerwowało.
- Po co jest życie które niby jest piękne, a się tylko cierpi?! - zacząłem płakać.
- Ja stąd idę! - krzyknęła Shibu i poszła w swoją stronę. Ja położyłem się na ławce. Teraz też chciałbym kogoś zabić. A najbardziej swoją reputację w stadzie. Z resztą już zniszczyłem jedną reputację. Wstałem i udałem się w kierunku zamku. Kiedy przechodziłem przez korytarz ktoś do mnie powiedział:
- Co się stało? - nie chciałem odpowiadać tej osobie, ale zabić.
- Co cię to interesuje!? - odwróciłem głowę w kierunku tej postaci.
- Przepraszam, ja tylko się pytam. - przestraszyła się.
- To się nie pytaj. - mruknołem.
<Igraine?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz