poniedziałek, 7 maja 2018

Od Neda Cd Rin

Wstałem ze swojego miejsca i podszedłem do narzeczonej po czym przytuliłem ją do siebie.
- Cii... Spokojnie skarbie... Nie płacz... To nie jest twoja wina... - Wyszeptałem przytulając ją do siebie. Rin tymczasem rozpłakała się na dobre wtulając się w moją pierś.
- Nie jesteś niczemu winna. Wszystkiemu jest winna nienawiści i rządza władzy Mehmeda. Obiecuję Ci, że sułtan słono zapłaci za śmierć twojej siostry...- Wyszeptałem po czym położyłem Rin spać. Kiedy zasnęła zakradłem się do obozu wroga i przysłuchiwałem się rozmowom dowódców. W końcu znalazłem tego o którego mi chodziło. Przechwalał się tym jak osobiście zabił medyka... Kiedy odszedł od ogniska ruszyłem za nim.
- To za zabójstwo medyka Reiko Kagamine...- Powiedziałem i wbiłem mu nóż prosto w serce po czym, gdy jeszcze żył, odciąłem głowę i schowałem ją do worka. W drodze powrotnej wziąłem jeszcze jednego z dowódców do niewoli. Wróciłem do namiotu gdzie Rin już nie spała.
- Zabójca twojej siostry nie żyje...- Powiedziałem wskazując na worek z głową dowódcy.
Rin?
52. Utku zabity
53. Derin wzięty do niewoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz