środa, 2 maja 2018

Od Pioruna Cd Shibu

- Ładny. - powiedziałem spoglądając na pięknego motyla.
- Racja. - odparła uśmiechając się przy tym.
- Ta biała róża też jest wajna. Wogule tu jest cudownie. - rozejrzyliśmy się po okolicy.
- Boisz się wojny? Ja trochę. - zmieniłem temat.
- Średnio. Ciekawe czy ją wygramy. - Shibu czymś się zamartwiała.
- Wygraliśmy już wszystkie wojny. Tym razem również nieprzegramy. - chciałem pocieszyć ją na duchu.
- Mam nadzieję. Zmieńmy temat. - najwyraźniej moje tematy się jej nie podobały.
- Może usiądziemy na ławce? - zaproponowałem wskazując łapą białą ławkę znajdująca się obok nas.
- Z przyjemnością. - zgodziła się i usiadła. Ja dołączyłem.
- Nie jestem pewien czy to mówić, ale... Kocham cię. - spojrzałem na Shibu z nadzieją.
- Naprawdę? Nie myślałam że kiedyś ktoś mi to powie, tym bardziej ty, Piorun. - powiedziała spokojnym głosem.
- Będziesz moją dziewczyną? - dodałem szybko.
- Eee... Nnooo... - nie wiedziała co odpowiedzieć.
<Shibu?>

154 słowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz