wtorek, 8 maja 2018

Od Vlada Cd Shibu

Odebrałem list od Shibu i szybko go przeczytałem. Elisabetha informowała mnie o narodzinach naszych dzieci i imionach jakie im nadała. Najstarszy miał więc imię Malagant, kolejni Dagonet, Lucan, Pellinor, Arthur, Morderd i Kaito a córki Elaine, Igraine, Madeleine, Elenari i Stella. Byłem zadowolony. Schowałem list pod pancerz i dałem wojsku znak do ataku. Tym razem rzuciłem się do ataku razem z konnicą. Z oddali dostrzegłem dwie szczupłe sylwetki odziane w stroje charakterystyczne dla rodziny królewskiej. Podjechałem do miejsca w którym stali i jednym ciosem powaliłem najpierw jednego a po krótkiej walce również drugiego.
- Bierzcie ich.- Zwróciłem się do jadących za mną strażników. Po chwili wróciłem do obozu gdzie zobaczyłem Shibu.
- Shibu nic Ci nie jest? Coś się stało? Wezwijcie do mnie medyka! Natychmiast.- Ryknąłem podbiegając do córki.
<Shibu?>
129 słów

5. Korkut wzięty do niewoli
7. Alâaddin wzięty do niewoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz