niedziela, 6 maja 2018

Od Neda Cd Vlad

Dziś rano dostałem wiadomość od przyjaciela z wschodniej części imperium sułtana, który informował mnie o buncie Artysa Arryna i jego chęci dołączenia do wojsk Vlada. Od razu kiedy odebrałem wiadomość pobiegłem do namiotu hospodara po drodze biorąc do niewoli jednego dowódcę wojsk wroga.
- Panie mam dla Ciebie wiadomość od mojego przyjaciela.- Powiedziałem kiedy wszedłem do namiotu generała. Szybko przekazałem wieści mojemu władcy który obiecał wysłać Arrynowi wsparcie. 67 Już miałem wyjść z namiotu gdy Vlad się do mnie odezwał.
- Siadaj Ned rozegramy partyjkę.- Powiedział pokazując dłonią na krzesło naprzeciwko siebie. Usiadłem i spojrzałem na szachownicę. Była solidnie zrobiona z dębowego drewna, elegancko pomalowana. Figury zaś były zapewne ręcznie rzeźbione również z dębu, który jest bardzo twardym drewnem i raczej nie nadaje się do wykonywania figurek, tym bardziej tak bardzo szczegółowych.
Vlad?
129 słów

16. Eray wzięty do niewoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz