wtorek, 3 kwietnia 2018

Od Wilka Cd Luna

Po dołączeniu do  sfory Vlada alfa mianował mnie swym doradcą. Trochę zdziwiła mnie jego decyzja jednak skoro chciał żebym mu doradzał zgodziłem się. Jednak już po pierwszym zebraniu królewskiej rady dowiedziałem się dlaczego tak szybko mianował mnie swym doradcą. Musiał użerać się z dwójką staruszków, którzy wcale nie mieli ochoty wprowadzać zmian. Po spotkaniu rady poszedłem szukać swojej komnaty. Co ciekawe lgnęła do mnie cała masa przedstawicielek płci przeciwnej. Gales ostrzegł mnie, że tak może być jednak nie spodziewałem się że będzie tego aż tak wiele.
- Dzień dobry. Jestem Luna. Jestem tu całkiem nowa, z resztą pan chyba też.- Powiedziała nagle jakaś suczka. Odwróciłem się w jej stronę i  spojrzałem na nią. Była ładna nawet bardzo ale coś mi mówiło, że lepiej na nią uważać.
- Wilk. Miło mi.- Powiedziałem podając jej łapę.
<Luna?>

134 słowa

Żeby nie było nie toleruję używania imienia Aaron Wilkowski, chyba że sam wyjdę z tą inicjatywą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz