sobota, 7 kwietnia 2018

Od Elisabethy Ślub

Lunaver szybko zorganizowała kolejną zabawę, tym razem dla mnie i Vlada. Usiedliśmy do siebie plecami i zaczęliśmy pokazywać odpowiednie karteczki. Na pierwsze pytanie podniosłam karteczkę z napisem ON, tak samo jak na kolejne. Czwarte i piąte pytanie wymagało karteczki ONA. Oczywiście u Vlada przebywaliśmy najwięcej, nie kłóciliśmy się więc nie podniosłam żadnej karteczki.
- Kto pierwszy wyciąga rękę po kłótni?- Nie miałam pojęcia jakby to wyglądało ale w końcu podniosłam karteczkę z napisem ON. Na ostatnie dwa pytania podniosłam karteczkę z napisem ONA, ponieważ to ja zawsze szłam spać pierwsza i budziłam się później od Vlada. Po chwili gdy zabawa się skończyła spojrzałam na Wilka i Lunaver, którzy mieli wydać werdykt co do naszej zgodności.
<Ver, Wilk?>

117 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz