sobota, 7 kwietnia 2018

Od Vlada Ślub

Usiadłem plecami do Elisabethy i dostałem od Lunaver dwie kartki: jedną z napisem ON, a drugą z napisem ONA. Lunaver uśmiechnęła się i zaczęła zadawać pytania.
- Kto pierwszy podszedł i zagadał?- Oczywiście podniosłem kartkę z napisem ON.
- Kto zaprosił na pierwsze spotkanie?- Chyba nasze pierwsze wyjście do ogrodu można uznać? Kolejny raz podniosłem tą samą kartkę.
- Kto pierwszy pocałował?- Tym razem podniosłem drugą kartkę.
- Kto pierwszy powiedział „kocham cię”?- Znowu w górę poszła ta sama karteczka.
- U kogo z was przebywało się najwięcej?- Tym razem podniosłem kartkę z napisem ON.
- Kto będzie trzymał kasę?- Nie wiedziałem co podnieść więc w górę poszły obie.
- Kto częściej się kłóci?- Nikt się nie kłóci więc obie pozostały w dole.
- Kto pierwszy wyciąga rękę po kłótni?- Nie wiedziałem co podnieść ale w końcu podniosłem tą z napisem ONA.
- Kto pierwszy zasypia w łóżku?- Tym razem już wiedziałem co podnieść. To zawsze moja ukochana pierwsza zasypiała.
- A kto dłużej śpi?- I tu oczywiści również ONA.
<Wilk, Ver?>

170 słów  + 50 monet i pkt. doświadczenia (Luxe, Pratique)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz