sobota, 7 kwietnia 2018

Od Lunaver Ślub

W końcu dałam sygnał do powrotu. Peachy i Krystian podeszli do mnie i postawili przede mną koszyczki. Kiwnęłam głową do Wilka żeby przyszedł do mnie i pomógł mi liczyć. Oba występy strasznie mi si podobały, chociaż chyba Krystian zrobił większe wrażenie na publice pozbywając się ubrania. Wilk podszedł do mnie i na ucho powiedział mi liczbę monet zebranych przez Krystiana.
- Uwaga, uwaga! Konkurs został rozstrzygnięty. Peachy Woman zebrała trzysta monet, zaś Krystian... również trzysta! Mamy więc remis ale nic nie szkodzi. Zapraszam po nagrody.- Powiedziałam i z pomocą Wilka wręczyłam Peachy i Krystianowi po butelce wódki i dziesięciu monetach.
- Teraz zapraszam do zabawy państwa młodych. Siadajcie tu na środku i podnieście kartkę z odpowiednim napisem. Zobaczmy jak jesteście zgodni.- Powiedziałam i posadziłam parę młodą na środku.
<Paro młoda?>
128 słów

+ 600 monet dla państwa młodych
+ 10 monet i doświadczenia dla Peachy i Krystka

Pytania:

- kto pierwszy podszedł i zagadał ?
- kto zaprosił na pierwsze spotkanie?
- kto pierwszy pocałował?
- kto pierwszy powiedział „kocham cię”?
- u kogo z was przebywało się najwięcej?
- kto będzie trzymał kasę?
- kto częściej się kłóci?
- kto pierwszy wyciąga rękę po kłótni?
- kto pierwszy zasypia w łóżku?
- a kto dłużej śpi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz