poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Od Valentiny Cd Luna

Spojrzałam na stojącą przede mną suczkę.
- Miło mi. Jestem Valentina, siostra alfy Vlada.- Powiedziałam podając jej łapę.
- Nie do końca jestem tutaj nowa, ponieważ tu się urodziłam ale dwa lata temu wyjechałam uczyć się do sfory wuja.- Powiedziałam uśmiechając się ciepło do mojej nowej znajomej.
- To czym będziesz się zajmować w sforze oprócz bycia Arcyksiężną?- Zapytała Luna również uśmiechając się.
- Będę nauczycielką etykiety. Bardzo lubię szczeniaki więc od zawsze pragnęłam być nauczycielką. Będę uczyć je jak należy się zachować w różnych sytuacjach.- Powiedziałam rozglądając się dookoła. Nagle zobaczyłam Galesa idącego w naszym kierunku.
- Witaj Andrei.- Powiedziałam uśmiechając się. Wilk również uśmiechnął się i pocałował mnie w dłoń.
- Witaj Luna. Vala mógłbym Cię porwać na chwilę?- Zapytała.
- Jeśli to coś ważnego to jasne, że tak.- Odparłam i chwyciłam go za ramię, które mi podał.
- Do zobaczenia Luna.- Pożegnałam jeszcze suczkę.
<Luna?>

147 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz