poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Od Wilka Ślub

- Zapraszam serdecznie szczęśliwców w których ręce trafiły mucha i welon. Zapraszam tu do mnie.- Powiedziałem i zacząłem rozglądać się za kawałkami materiału. Kilka uderzeń serca później w moim kierunku z dwóch stron tłumu wyłonili się Krystian i Peachy Woman.
- Uwaga, uwaga! Oto przyszli nowożeńcy! Życzymy owocnych poszukiwań swojej drugiej połówki i liczymy na zaproszenie na wasze śluby.- Powiedziałem śmiejąc się.
- A teraz kolejne zbieranie kasy dla naszej Młodej Pary. Orkiestra proszę grać. Każdy chętny do tańca z Panną lub Panem Młodym proszony jest o udział w licytacji. Licytatorem jestem ja, wy podajecie mi ilość monet za jaką jesteście w stanie kupić taniec. Najhojniejszy wygrywa.- Powiedziałem i rozpocząłem licytację.
<Goście?>
111 słów
Monety nie są odpisywane z konta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz