niedziela, 8 kwietnia 2018

Od Peachy Woman Ślub

Po skończonych tańcach przy młodych, Wilk ustawił nas w dwie grupy ze względu na płeć.
- Uwaga, uwaga! Jest wesele, są i wróżby. Zapraszam na środek wszystkich panów i panie stanu wolnego, to jest nie zaręczone, partnerów posiadać mogą. Ustawić się proszę w dwie grupy, osobno panie i osobno panowie. Teraz zapraszam do mnie państwa młodych. Vlad weź tą muchę, a ty Eli ten welon. I teraz stajecie tyłem, Panna Młoda do pań i Pan Młody do panów. Na mój znak rzucacie to co trzymacie w tłum. Kto złapie welon i muchę w przeciągu kilku lat znajdzie swoją drugą połówkę i stanie na ślubnym kobiercu - powiedział. Po chwili dał znak Vladowi i Elisabethcie. Nie spieszno mi było do ślubu, ale gdy welon wylądował na mojej twarzy, pomyślałam, że szkoda nie skorzystać i chwyciłam go.
<Wilk?>
135 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz