wtorek, 3 kwietnia 2018

Od Elisabethy Cd Vlad

Spojrzałam w oczy Vlada. Nasz alfa był bardzo przystojnym samcem i z całą pewnością podobał się wielu samicom.
- Vlad ja...- Zająknęłam się i nie mogąc się powstrzymać pocałowałam go. Vlad nie wydawał się ani trochę zmieszany ale raczej może zadowolony?
- Już nie mogę się doczekać.- Dokończyłam a hospodar ukłonił mi się i odszedł w stronę swojej komnaty. Odprowadziłam go wzrokiem aż dopóki nie zniknął za zakrętem i z westchnieniem weszłam do swojej komnaty. Następnego dnia Alfa zaprosił mnie najpierw na śniadanie a później razem poszliśmy na spacer po ogrodzie. Po kilkunastu minutach spaceru usiedliśmy na ławeczce.
- Vlad... Ja chyba coś do Ciebie czuję. Myślę, że chyba Cię kocham.- Powiedziałam patrząc mu w oczy.
<Vlad?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz