niedziela, 1 kwietnia 2018

Od Galesa CD Luna

- To jak długo jesteś już w sforze?- Zapytałem usiłując zakończyć dość długą chwilę niezręcznej ciszy.
- Niezbyt długo, zaledwie kilka dni. A ty?- Suczka najwyraźniej była bardzo zadowolona z naszej rozmowy, mimo że nie kleiła się ona zbytnio.
- Mieszkam tu od urodzenia, równe cztery lata.- Powiedziałem uśmiechając się na wspomnienie wszystkich szczęśliwych chwil tutaj spędzonych. Co prawda zdarzały się i gorsze momenty jednak przeważały te lepsze. Jednym z ostatnich takich momentów było mianowanie mnie doradcą alfy. Nagle obok mnie pojawił się jeden z strażników.
- Gales nasz alfa pilnie wzywa Cię do siebie.- Powiedział po czym ukłonił się i odszedł.
- Muszę już iść.- Powiedziałem i ruszyłem w stronę komnaty Vlada.
<Luna?>

113 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz