sobota, 7 kwietnia 2018

Od Lunaver Ślub

Podobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania tort weselny williama i kateVlad i Elisabetha są już oficjalnie małżeństwem więc teraz moja kolej, żeby rozruszać towarzystwo. Stojący obok mnie Wilk, który cielęcym wzrokiem wpatrywał się w Egle kiwnął na mnie żebym ja zaczęła zabawę.
- Moi mili wiem że zapewne wszyscy już macie ochotę rzucić się na torty, które moim skromnym zdaniem wyglądają nieziemsko ale zanim to się stanie mamy jeszcze trochę do zrobienia. Zapraszam więc wszystkich do tańca.- Powiedziałam i wszyscy łącznie z parą młodą ruszyli do tańca.
- A teraz uwaga, uwaga na fanty. Zbieramy na wyprawkę ślubną dla państwa młodych. Ustawiamy się w śliczny pociąg. Zapraszam jeszcze do siebie dwie chętne osoby do zbierania monet.- Powiedziałam wyciągając dwa złote koszyczki.
<Kto chętny, kto chętny? Dwie pierwsze osoby, które odpiszą zbierają kasę dla młodych. Nagrodą jest oczywiście alkohol i jakiś drobiazg w postaci doświadczenia i monet. Wszystko zależy od tego ile zbierzecie?>
111 słów



Znalezione obrazy dla zapytania królewski tort weselnyPodobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz