czwartek, 5 kwietnia 2018

Od Luny Cd Vlad

- Spokojnie, rozumiem że możesz być wściekły bo twoje godziny pracy w gruzach ale spokojnie. Mogę pomóc ci w układaniu papierów.- powiedział mając nadzieję że trochę uspokoję Vlada.
- Ale!...masz rację. Trochę mnie poniosło.- usiadł i dokańczał pracę, a ja układałam papiery.
- Dziękuję ci za pomoc.- podziękował mi po pracy.
- Nie ma za co.- usiadłam na krześle strasznie zmęczona.
- To co teraz robimy? Dalej rozmawiamy?
- Tak. Słyszałem że szukasz drugiej połówki, tak?- spytał się Vlad.
- Tak, i może trochę z tym przesadzam.- odpowiedziałam przypominając wszystkie rozmowy z Galesem i Wilkiem.
- A czym się interesowałaś gdy żyłaś w swojej rodzinie?- ponownie Vlad się zapytał.
- Zielarstwem i polowaniem.- przypomniały mi się pierwsze te lekcje.
<Vlad?>

119 słow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz