wtorek, 3 kwietnia 2018

Od Luny Cd Wilk

-Słyszałam że jesteś doradcą Alfy, to prawda?- zapytałam się Wilka.
-Tak to prawda.- odpowiedział. Wyglądał na całkiem miłego.
-Ja jestem pielęgniarka. Uczyłam się zielarstwa.- próbowałam też być miła.
-O, to fajnie. Jesteś owczarkiem niemieckim?- zapytał się z ciekawością.
-Tak, ale też w połowie wilkiem.- odpowiedziałam. Nikomu wcześniej nie mówiłam że jestem w połowie wilkiem. Mam to po ojcu. Wilk kontynuował rozmowę:
-Jak możesz wiedzieć ja jestem wilkiem.
-Chyba muszę już iść ale raczej jeszcze dzisiaj się spotkamy. Pa!- powiedziałam i poszłam.
-Do widzenia.- tylko tyle już od niego słyszałam. Kilka godzin później wpadliśmy na siebie. On miał jakieś papiery jak to doradca. Kiedy na siebie wpadliśmy mu się rozsypały.
-Hej!- przywitałam się i pomogłam mu zbierać te wszystkie papiery.
<Wilk?>

119 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz