niedziela, 8 kwietnia 2018

Od Wilka Ślub

Wręczyłem Corynthowi i Peachy Woman po butelce wódki i spojrzałem na Lunaver.
- Teraz zapraszamy do zabawy wszystkich panów. Vlad stań tu a panowie otaczacie hospodara w kółeczko i tańczymy. Na słowa: Rudy się żeni śpiewacie Vladziu.- Powiedziałem i przekazałem mikrofon Lunaver po czym pobiegłem do kółka żeby trochę wytrzepać Vlada.
Dziś zadzwonił do mnie kumpel i melduje, że Vladziu się żeni.
Chociaż ja nie znam kobiety, która chciałaby z nim być.
Vladziu klnie, głośno chrapie, ale ona to zmieni.
Bo w kagańcu w potulną owcę, zmienia się dziki lew.

Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni

Ja nie wierzę w to do dzisiaj, że Vladziu się żeni. 
On pił piwo, słuchał punka i lubił się bić.
Ale ona go kocha i ona to zmieni.
Bo w tresera rękach nawet dziki tygrys jest smutny jak pies. 

Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni

Straciliśmy przyjaciela, bo Vladziu się żeni.
Już nie będzie wspólnych balang i wypadów na mecz.

Przecież Vladziu ją kocha, ale ona to zmieni. 
Tylko kumple z nim zostaną, na dobre i złe.

Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni
Vladziu, Vladziu się żeni(x3)

Na każdy refren podrzucaliśmy go do góry i łapaliśmy. Kolejna zabawa była dla pań. Tym razem na refren nie było podrzucania a obtańcowywanie. Zziajany jak nigdy wróciłem do Ver i przejąłem mikrofon. 
- Uwaga, uwaga! Jest wesele, są i wróżby. Zapraszam na środek wszystkich panów i panie stanu wolnego, to jest nie zaręczone, partnerów posiadać mogą. Ustawić się proszę w dwie grupy, osobno panie i osobno panowie. Teraz zapraszam do mnie państwa młodych. Vlad weź tą muchę, a ty Eli ten welon. I teraz stajecie tyłem, Panna Młoda do pań i Pan Młody do panów. Na mój znak rzucacie to co trzymacie w tłum. Kto złapie welon i muchę w przeciągu kilku lat znajdzie swoją drugą połówkę i stanie na ślubnym kobiercu.
<Chętni?>
331 słów


2 pierwsze osoby 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz