czwartek, 5 kwietnia 2018

Podsumowanie Eventu Wielkanocnego

Chyba nie muszę mówić co będzie w tym poście, wydaje mi się, że tytuł jest wystarczająco widoczny. Choć... I tak was poinformuję. Lepiej za dużo niż za mało. Przed wami podsumowanie Eventu Wielkanocnego. Na początku zaznaczę, że wasza aktywność z nim związana była znikoma. Nie ukrywam, że nie jestem tym zachwycona. Jeśli coś w evencie wam nie odpowiadało możecie się ze mną skontaktować przez howrse lub doggi i powiedzieć co wam leży na sercu. Postaram się to na przyszłość zmienić. Teraz czas na, moim zdaniem, świetną informację dla uczestników każdej z konkurencji. Ze względu na małą aktywność nagrody będą podwojone. Uznałam, że najlepiej będzie przyznawać nagrody konkurencjami. Nie przedłużając zapraszam dalej.


W tej konkurencji wzięły udział 3 postacie: Corynth, Vlad oraz Luna. Wszystkie opowiadania bardzo mi się podobały, ale musiałam wybrać. Miejsca przedstawiają się następująco:
I miejsce - Mam nadzieję, że nikogo nie urazi ten wybór, ale miejsce to zajmuje Corynth. Już mówię dlaczego. Nie ukrywam, opowiadanie to było laniem wody i bardzo niewiele elementów dotyczyło w nim spędzania Wielkanocy. Jednakże do gustu przypadł mi styl, w którym pisane było to opowiadanie. Uwielbiam czytać zdania, które są rozbudowane, czasami nawet zbytnio. Podobało mi się też wplecienie krótkiego fragmentu pieśni wielkanocnej swoją drogą bardzo fajnej, polecam odsłuchać. Nie posiadał on dużej ilości słów, nawet bez niego opowiadanie zawierałoby normę. Szkoda tylko, że jest takie krótkie. Zgodnie z przepisami przyznaję mu po 70 monet i punktów doświadczenia. - Link do opowiadania
II miejsce - Na drugim miejscu uplasował się nasz alfa, Vlad. Nie mówiąc już o długości, która przewyższała inne opowiadania w tej konkurencji, całe opowiadanie robiło dobre wrażenie. Bardzo podobał mi się fragment o pomocy w kuchni, wszystkie dni świąteczne były opisane. Szkoda, że zabawa, o której mowa jest na samym końcu nie została dokładniej opisana, choć i to nie odebrało całości dobrego wrażenia. Zgodnie z regułami Vlad otrzymuje podwojoną nagrodę równą 50 monetami i punktami doświadczenia. - Link do opowiadania
III miejsce - Na to miejsce trafiła Luna. Do treści jej opowiadania nie mam większych zastrzeżeń, ale bardzo proszę o jedno. Uważaj na błędy. Gdyby nie  one mogłabyś liczyć na wyższe miejsce w końcowej klasyfikacji. Mam też małą wskazówkę na przyszłość. W opowiadaniu wspomniałaś o rozmowach rodziców, wprowadziłaś element tajemnicy. Wyjaśnienie jej mogłoby dodać opowiadaniu uroku i ciekawości. Za opowiadanie przyznaję przepisowe 40 monet i punktów doświadczenia. - Link do opowiadania

Konkurencją drugą było malowanie pisanek. Prace nadesłali Vlad oraz Corynth. O to ich dzieła:
^Pisanki Vlada^
^Praca Coryntha^
I miejsce - Powiem tak. Nie wiedziałam kogo wybrać. Vlad - mnóstwo różnorodnych pisanek, a co za tym idzie dużo roboty. Corynth - niecodzienna pisanka stworzona z niezłej jakości prac. Jedynym co mi przyszło do głowy było danie miejsc exekwo. Tak, więc zarówno Vlad jak i Corynth otrzymują dowolny/e przedmiot/y ze sklepu do 80 monet.
Tutaj krótko. Kurczaki były ukryte w formularzu Sailor (adopcje), poście otwierającym, terenach, postaciach NPC i w sklepie z wierzchowcami.
Vlad - 50 monet i punktów doświadczenia
Charlene - 30 monet i punktów doświadczenia
Corynth - 50 monet i punktów doświadczenia

Vlad - Tutaj nie będę się rozdrabniać. Chcę tylko podziękować mocno naszemu alfie za udział w tej konkurencji. Duża ilość słów, nienaganna forma, wszystko to daje, z pewnością zasłużone 60 monet i punktów doświadczenia. - Link do opowiadania

I miejsce - Tu obejdzie się bez większych uzasadnień. Jak zwykle opowiadanie miało nienaganną formę, szkoda tylko, że inne etapy podróży były opisane niezbyt dokładnie. Nawet gdyby opowiadanie było okropnej jakości (co z pewnością nie tyczy się tego opowiadania) liderem musi zostać jedyny uczestnik, Vlad, który otrzymuje 70 monet i punktów doświadczenia. - Link do opowiadania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz